Älsklingen på besök <3

Fredag:
Kl 11.31 skulle Jonas tåg ankomma till Lund C, jag tog därför bussen från skolan som gick 10.35.. Jag var i lund 11.08 och strosade runt, det blev apoteket, pressbyrån och en mysig liten affär innan jag gick till hans spår och väntade. Så härligt att se honom igen, blev så glad! <3
Vi gick och käkade på Wrap House och hämtade sedan ut min mobil som var klar på telenor :) Efter det tog vi bussen hem.
Väl hemma bestämde vi oss för att åka och handla, då jag hade Kristinas bil kändes det hur kul som helst att åka och handla.. :D Erika och Majja följde med och det blev en liten tur på BC, dock ingen shopping för min del.

Lördag 17/1:
Under dagen blev det ett varv till BC, sååå skönt att ha Kristinas bil!! Så sugen på att skaffa en egen liten sak men det skulle kosta så mycket.. :( Erika och Majja följde med även denna dag, man blir poppis med bil ;) Denna dag blev det lite shopping för min del, en kofta, en stor och mysig skjorta och ett par svarta jeans.. Billigt är bra!! :D När vi åkte hem drog vi vägen förbi Lomma och köpte pizza :) mumsmums!

På kvällen var det dags att dra in till Malmö för att gå på konsert, vi delade taxi med Erika och Majja som skulle på fest.. Väl framme mötte vi Mickis och stod i kön ca 40 min, askallt och typ ingen kö så vi hade kunnat komma mycket senare ;) Kb - Kulturbolaget var en väldigt liten lokal, den minsta konserthall jag varit i.. Dock väldigt mycigt och bandet var riktigt bra! Grym basist som hade rosa dreads, me like! ^^ Efter konserten fick jag dessutom vara med på bild med basisten då Jonas ville retas med Mickis som redan dragit..

Vi kollade med Erica och gänget om de skulle komma till Kb och festa med oss och de var då på väg så vi satt och väntade ett tag.. Till slut ringde hon och sa att de inte blev insläppta.. Vi drog då hem men i efterhand fick vi veta att de kom in typ 30-40 min senar... Typiskt!

Söndag 18/1:
Sovmorgon till runt 12 någon gång... Så skönt! Det blev en ganska lung dag förutom ett varv till BC (igen), vi skulle köpa spik för att hänga upp en spegel och en affisch på mitt rum :) Dessutom ville Erika och Majja ha mat från Donkan så vi köpte med oss det hem.. De satt och kollade på en skräckis som tydligen lagt av!
Vi käkade i soffan och satte på the break up.. Dock drog jag och Jonas efter en stund och gick till mitt rum och vilade lite.. Myspys!
När kvällen närmade sig tog vi bilen (i spöregnet) till Åkarps station.. Jag var nog inte den trevligaste i bilen och kände mig bara så opepp på allt.. Jonas försökte få mig att vara lite glad för hans skull men jag tror ingenting fungerade den kvällen.. Dessutom fastnade mitt rabattkort i automaten på stationen så irritationen steg!
Dock är min lilla älskling ganska smart och lyckades få ut mitt kort, Tack älskling! <3
Jag kände mig dum som var så irriterad hela tiden och försökte vända på steken, samvetet började tryta då jag visste att han skulle åka!
Väl i Malmö satte vi oss på en bänk och myste lite, vi gick sen till hans tåg och han hängde sig ut genom ett fönster.. När tåget började rulla vinkade han med gardinen och skrek auf Wiedersehen..

Kommer sakna dig så mycket tills vi ses igen på vår födelsedag den 17:e Februari :)
Älskar dig och är så glad att jag träffat dig min älskling <3

Kommentarer
Postat av: Nettan

Vad mysigt. Kul att ni hittat varndra! :D

2009-01-21 @ 13:38:57
Postat av: Jonas

Man får vara grinig här i livet älskling ska du inte ha dåligt samvete över älskar dig dom få gånger du är det med. Slipper jag ha dåligt samvete över att jag är bitter o jävlig ;D

2009-01-23 @ 23:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0