Början på året..

Nyårsdagen:
Okej, dagen efter nyårsnatten... Dagen då man förväntas må dålig :P haha nee men jag tror att både jag och Jonas mådde ganska bra, jag mådde lite illa på morgonkvisten men det blev bra ganska snabbt :) Restan av dagen rullade på precis som vilken annan dag som helst!

2:a - 4:e januari:
under några dagar hände det inte särskilt mycket, jag pluggade LITE medans älsklingen satt och spelade... Annars var det TV som gällde och ev någon tur på stan :)

5:e Januari:
Det blev en tripp till Claes Olson för att köpa ett strykjärn, vi hittade ett för ca 200 viket jag tyckte var lagom så jag köpte det åt Jonas.. Han hade inget sen innan och idag skulle vi måla hans förkläde han fått av mig i julklapp och då behövde man ett strykjärn för att färsta färgen :)
Väl hemma tog vi fram förklädet, jag började skissa med blyerts för att det skulle bli snyggt och sen började målandet ^^ Jonas gick fram och tillbaka mellan mig och datorn då jag klagade på att jag inte skulle göra det ensam :P 
När jag gjort det som jag skissat upp tyckte jag att det saknades nåt så jag visade Jonas och sa vad jag tyckte... Då tyckte han att jag skulle måla dit morötter :P Morötter är vad det blev och jag är riktigt nöjd över resultatet :D

Älsklingen med förklädet jag målat :) 

6:e januari:
Here I come!
Jahapp då var det dags för avfärd från älsklingen, Kristina i min klass hade raggat skjuts med en kompis och jag fick följa med vilket jag är jätteglad över... Slippa SJ och deras sjukt höga priser!
Det var en trevlig tripp vi gjorde, jag Kristina och Jonas som körde :) Det blev lite lekar på vägen och en hel del snack!
Thank you for the ride! (Hemma runt 22)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0