Gott och blandat!

Annandagen:
Annandagen blev en tripp till IKEA, Linda skulle shoppa lite grejjer till hennes lägenhet som hon ska flytta till i Tranås :) Vi strosade runt och hittade lite gott och blandat där inne, de har ju så mycket så man blir knäpp ;) Tom hittade en burk/ kruka/ vas till sin mamma men i slutänden fick han inte köpa den då det var sista exemplaret... To bad!
När vi skulle hem var bilen helt fullsmockad med grejjer, hennes TV bänk var jäkligt stor och rymdes knappt... Det slutade med att jag fick sitta i Toms knä vilket var... trevligt.... :P HAHA!

Lördagen den 26:e
Denna lördag blev det en tågresa till Jonas, kände att jag inte hade så mycket att göra i Eskilstuna då jag var irriterad på en viss person och kände att jag inte skulle klara av att plugga med de tankarna jag hade, så jag drog till Uppsala istället.. Min tanke var att plugga när Jonas jobbade under veckan :)

Måndagen den 29:e
Detta var en jobbdag för Jonas, dock så började han inte förens 18 så vi hade typ hela dagen på oss att umgås :) Jag tror att det var denna dag som vi träffade Klas och Roger oxå, Klas är Jonas bästa kompis och Roger är hans kille.. Vi satt och fikade och gick runt lite... Till sist avslutades dagen med systemet ;)
Det var en riktigt bra dag ^^ <3<3<3
På kvällen när han drog till jobbet satte jag mig för att plugga... Dock var jag inte alls pluggsugen sp jag satte mig och skrev lite i bloggen, jag tänkte skriva ikapp. Jag skrev ett inlägg som fick igång en STOR diskution.. Irritation hade uppstått men via msn och två egentligen väldigt bra kompisar löste sig detta!
Jag hoppas verkligen att vi kan hålla kontakten på ett bra sätt farmöver så att vi slipper dessa "missförstånd"/ irritationer.

Tisdagen den 30:e
Jag och Jonas gick ett varv på stan för att jag skulle köpa lite grejjer till nyår.. Jag behövde strumpbyxor och lite sånt.. Vi vandrade runt ett ttag och mötte sen Mikaela och hennes familj på stan Mickis hakade på oss hem till Jonas där vi bakade och kollade på film :) Myspys!

Kommentarer
Postat av: Nettan

vad härligt! hoppas du sköter ditt bloggande nu ;)

2009-01-11 @ 12:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0