Nyårsafton <3

Woho, äntligen har dagen kommit, sista dagen på året! :) Är det inte denna dag man väntat på ett BRA tag?!?
 Jaja, på förmiddagen tog vi det ganska lugnt.. Vi myste framför TV:n och kollade på film :) Riktigt nice!!
Någon gång mellan 12 och 15 började jag fixa med mitt hår, jag tippar på 14 men väldigt osäker! :S Jag stod med stålkammen och hårsprayen (mina bästa vänner) och tupperade som jag vet inte vad.. ;)  
Tror min lilla älskling tyckte att dataspelandet var mycket roligare än att kolla på mig just då.. :P Dock tittade han in i badrummet ibland och jag tittade ut ibland.. Vid ett tillfälle hade jag mitt hår spretande åt alla håll, det stod verkligen rakt upp.. Då garvade han iaf ;)

När vi båda var snygga och redo att gå var klockan ca 17 och vi skulle vara hos Klas mellan 17 och 18. Vi tog en taxi då det var sjuuukt kallt ute och jag hade strumpbyxor :P Väl framme var det två katter och en Klas i lägenheten som välkomnade oss. Dcok var katterna inte så pepp på att hälsa, inte till en början iaf ;)
Vi satte oss i vardagsrummet och käkade en supergod sallad, fetaost är ju sååå underbart! Jonas blev poppis hos den minsta av katterna (Zelda), hon låg i hans knä ett bra tag och såg ut att ha det riktigt mysigt! När hon tröttnat på Jonas och såg ut att vara på väg därifrån skulle honabsolut tränga sig in mellan mig och bordet... Det gick ju men när hon av någon anledning skulle lägga sig ner blev det en aning trångt så hon hoppade ner på golvet..
Den andra katten (Link) tycktes trivas under min klänning ;) Det var när jag kom ut från toaletten som jag hukade mig ner för att klappa katterna som låg vid granen, Link går då direkt in under min klänning varav jag ställer mig upp lite fundersamt! hmm!! Hur uppfostrar du dina katter Klas?!? :P

Snyggaste killarna!

När vi varit hos Klas några timmar och dessutom ätit en mycket god efterrätt drog vi Monkan, hon bodde ca 10 min från Klas. Där var det fest med ett gäng människor.. Vi lekte en lek som var riktigt rolig, Jonas - spöket laban var bäst!! Det är nog flera som håller med om det ^^
Strax innan 12 slaget drog vi ut och ställde oss på en stor gräsplan där vi såg fyrverkerier från hela stan! Det var så underbart att få fira nyår med älsklingen, Älskar dig så mycket!
Det blev en massa champagne och vin för att avsluta 2008 och starta 2009 :)
Då det var väldigt lång telekö till taxin drog jag, Jonas, Monkan och Markus ut på en promenad med skumpan! Efter en stund sackade Monkan och Mackan in och vi gick nog lite för fort.. Vi köpte ett nattmål på Max och drog hem, riktigt gott! ^^

Gott Nytt År gott folk!!
Hoppas 2009 blir minst lika bra som 2008 :)



 Älskar dig!!!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Underbart nyår, älskar dig gumman <3

2009-01-13 @ 12:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0