Tillbaka i Skåneland..

Städ/ pluggdagar:
Det var tänkt att jag när jag kom ner till Skåne skulle råplugga i två dagar innan tentan.. Jag tycker jag lyckades ganska bra iaf men det blev lite städning oxå då man knappt kunde vistas på mitt rum  ^^

fredag och tenta:
Denna fredag den 9:e januari var det tentadags, jag kände mig hyffsat redo men hade gärna heft EN dag till.. Under tentan insåg jag dock att det inte riktigt gick... Fast det kände nästan alla som kom ut oxå! Dock har jag allt hopp kvar, det lämnar mig inte förens resultatet kommer :)
Efter tentan drog jag och Kristina hem till Isabelle för att kolla på letsdance och mysa! Isa hade gjort kladdkaka så det blev lite kladdkake käk oxå ^^ Jag och Isa hamnade uppe i hennes säng medans Kristina satte sig på golvet framför :) Hon tyckte det var mysigt där framme och trots att vi frågade om hon ville mysa med oss så ville hon sitta där ;)  
Efter lets dance blev det pratstund, vi snackade om massa saker :)

Lördag:
En lördag i lund, det var jag Isa och Kristina ( som vanligt^^) som tog bussen in till Lund, vi strosade runt och käkade på ett underbart ställe, Wrap House <3 Jag lämnade in min mobil på telenor då en redan börjat strula, dumma telefoner!!
På kvällen blev det mys hos Isa igen, denna gången såg vi på en film och pratade massa :)
Jag tror att jag och Kristina drog hemåt vid 02 på natten! :P

Söndag:
För att inte förstöra våran gemensamhetshelg tog vi tre en promenix till BC ( Burlöv Center), Isa hade aldrig varit där så vi var ju tvungna att visa henne stället :P
Vi käkade på Wook Kitchen och tog sedan en promenix hemåt igen :) Dock var det ganska mörkt att gå igenom skogen här i Alnarpsparken :P
Hemma i korridoren hade Danne födelsedagskalas så jag hoppade in och gjorde dem sällskap :) Dock tackade jag nej till tårta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0