V.4 Måndag - Torsdag

Måndag 19/1:
Satt hemma nästan hela dagen och pluggade/ snackade med folk på msn ;) Kollade även på en film, kommer dock inte ihåg vilken.. hehe På kvällen, runt 23 (tror jag) hämtade jag Kristina vid tågstationen i Åkarp :) Jag körde till mig och sen fick hon tillbaka sin bil som jag lånat. Tack så mycket Stina! :)

Tisdag 20/1:
Jahapp, denna dag började med föreläsningar som vanligt.. Ganska intressant med Marknadsföring 2 och 3, vi får alltid göra olika grupp uppgifter för att verkligen lära oss det vi gått igenom och detär väldigt lärorikt! :) Gillar de lärare vi har nu, de är unga och förstår precis hur vi vill ha det.
Tisdagsfiket på eftermiddagen (16), jag och Kristina gick dit och våra klasskompisar slog sig ner vid samma bord :) Varför ska man alltid ta så mycket på tisdagsfiket, man blir ju knäpp alltså... Är alltid proppmätt och nästan illamående när jag går därifrån! Men det är ju såååå billigt!
Vi drog iväg till Burlöv och handlade, mat måste man ju ha!

Onsdag 21/1:
Skulle egentligen ha varit på någon grejj i skolan men det var inget måste så jag skippade det.. Satt först hemma och degade lite och sen kom Isa, Magda och Kristina hit vid 13 och vi tog en promenad till BC... Jag har verkligen varit där FÖR mycket på sistone! Vi kollade runt lite och gick sedan till Coop för att Kristina skulle skriva lite på sin seminarieuppgift ( frukt och grönt) vi var där ett tag och gick sedan till Blomsterlandet på BC för att jag, Isa och Magda skulle skriva våra seminarieuppgifter (blomsteraffär)
Var väl hemma strax efter 16 och då var det mat som gällde och sen lite plugg..

Torsdag 22/1:
Företagsekonomi på förmiddagen, och en stund efter lunch. Slutade 15. Då var det bara hem och plugga som en tok, skrev på seminarieuppgiften till fredag. Satt hela eftermiddagen och hade panik över den :S Inge kul alls!
Som tur är fick jag annat att tänka på när Kristina kom på kvällen, runt 21. Vi satte oss och drack vin och spelade kort :) När klockan närmade sig 23.30 drog vi ner till pabben och var där ett tag, vi dansade och hade det jättetrevligt!
Jag tror jag gick och la mig runt 02.

Wow, det låg löständer i drinken på pabben... :S

Se you!


Kommentarer
Postat av: stinis

Vem är inte för mycket på BC? Men så börjar det eka i plånboken nu också haha...

Pusspuss

2009-02-05 @ 07:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0