All I Ever Wanted...

Collage, det är roligt men tidskrävande... Har setat ;) med det x antal timmar nu... Min rygg värker och jag är inte ens nöjd.. :( men men jag är klar iaf!

Det är konstigt hur man tänker ibland, när jag bodde hemma hos mamma och gick på gymnasiet (till och med innan det) var det här min dröm! Att få bo "själv" utan mamma och att få studera DET JAG VILL, inte bara sånt som hör till.. Här har jag verkligen möjligheten att utveckla mig själv och bli någonting som jag alltid drömt om! Varför klagar man över mycket plugg?? Varför sitter man och mår dåligt över att inte ha allt på nära håll och varför klagar man över att det är jobbigt att cykla till affären?!? Det är ju trots allt så att om jag klarar av det här får jag min DRÖM igenom! Vore inet det värt att plugga för?!?
Det här är tankar jag har insett att jag haft ett tag, när jag mått dåligt osv.. Men nu när jag känner att jag är på väldigt bra humör och mår toppen inom mig själv så f underade jag kring varför man varit så deppig egentligen..

Jag kommer garanterat ha många fler stunder då jag mår dåligt men jag tyclker bara att det är lite konstigt! När det är ens största dröm.. Är det inet värt att lägga allt bakom sig eller på långt avstånd i 2 år, för det är ju BARA 2 år! Halva tiden här nere har snart gått och jag fattar inet vart tiden har tagit vägen..

Jaja, nu ska jag inte lägga ut hela min tankeverksamhet här, det skulle ta så mycket plats att inegn skulle orka läsa och jag skulle inte orka skriva :P

All I Ever Wanted is right infront of me so why be sad when you can smile and look forward to the future..

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Rätt inställing!! :D Du är bäst!!

2009-03-26 @ 21:13:43
Postat av: Anonym

FINNS INGET SOM HETER SETAT!, Kuligt värre :P ARRGGHH!!!

2009-04-14 @ 20:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0