Collage och våffelmys ^^

Tisdag och collage stod på schemat! Det blev en ytterligare pysseldag med albers färglära och denna gång skulle vi göra collage! Collage av Gustav Adolfs torg.
Det blev riktigt häftiga collage om jag ska vara ärlig, vissa bättra än andra! (Det komme rupp bilder på dem med inom några dagar)

Onsdag innebar en ledig dag med hemuppgift = collage :P
Det blev ett collage på en av mina väggar och ja, det blev väl helt okej! (som sagt det komme rupp bilder senare)

Det blev våfflor med tjejerna, mycket gott och riktigt trevligt! Som det ska vara!
Efter våfflorna blev det mys på mitt rum, sängen var fullt okuperad såsom min lilla Björnis var okuperad av Stina! ;)
Myspys!

Nu har jag varit lite social på msn och ska dra mig mot sängen!!
puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: stinis

Björnis blir min pojkvän i skåne från och med nu, kan du fråga chans på honom åt mig? Snäääälla snälla

2009-03-27 @ 09:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0