Fortfarande inget liv..

Torsdagen den 5:e var det redovisning av projektarbetet, det gick väl helt okej men jag hade lätt skippat den dagen alltså!! Den tog så mycket av min krafter..
På fredagen drog jag och Isa in till Lund för att hämta ut min mobil, NEEEEJ JAG VILL INTE! Jaja, efter det gick vi runt lite och satte oss till sist på Ebbas cafe och pluggade. Det gick helt okej men det är lite kallt där vilket gör att konsentrationen spricker! Plus att det var två barnfamiljer där! hmmm..
Väl hemma blev det fortsatt plugg och jag FATTADE INGENTING av de dumma räkneuppgifterna :S

Lördagen innebar att Isa skatade hit och sen drog vi varvet förbi affären och sen hem till henne för att plugga.. Dock hade hon ingen plugg drive så jag försökte väl plugga lite medans hon satt av tiden. Nee men det slutade med att vi gick och käkade pizza! Sen drog jag hem och fortsatte plugga!

Söndagen blev pluggdag hos John, fick mycket hjälp med det jag inte fattade.. Min broder fick också hjälpa till lite via telen :P Det blev pannkakor till lunch och sen kom Love och vi fortsatte plugga, dock i köket nu!
Jag såg Björn komma hem (de bor alla på lommaborgen) så jag traskade in till honom o diskuterade kvällen. Det blev stressigt då vi skulle hinna med bussen 45 min senare.. :S Jag stressade hem, packade väskan och drog iväg!
Nu var det BUGG på schemat :D Det går framåt det går framåt!

Måndag och plugg, förvånad??
Vid 13 var det dags för frågestund inför tentan vilket fick mig på dåligt humör, kvällen var väl inget vidare heller...
Piss skit bläää, vad ska man med ekonomi till?!? Eller en utbildning överhuvudtaget?!?! SUCK!
Och vad ska men med ett liv i Skåne till?

Aja, antar att jag får se fram emot helgen och hemresa istället.. Åker hem fredag kväll, till Uppsala för att få lite energi till plugget igen!

Ha det gött alla!

Kommentarer
Postat av: Jonas

""Aja, antar att jag får se fram emot helgen och hemresa istället.. Åker hem fredag kväll, till Uppsala för att få lite energi till plugget igen!""





Jag känner mig som en energibar :P

2009-03-11 @ 14:10:34
Postat av: stinis

ja, skåneland skåneland.. det finns ju för sjutton inte ens en skog här. Parken är ju det mesta till skog som finns inom 10 mils avstånd typ. Och jag h a t a r ekonomi nu. Fans skit. Längtar också till energibaren (fast min) hahaha. pusselipuss

2009-03-11 @ 16:51:41
Postat av: stinaa

Det har till och med gått så långt att jag provar att plugga till klassisk musik, det ska ju vara stimulerande för hjärnan. Men inte ens det hjälper. Är jag bortom all räddning?? Suck.

2009-03-11 @ 16:53:17
Postat av: Nettan

Kämpa dig igenom detta! Nog för att det kan kännas tungt.. men jag vet att du klarar det bara du vill!

Ta helgen till att ladda dina batterier! Du klarar det tjejen... Puss

2009-03-11 @ 23:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0