Jahapp, då var det den 22:a mars!

Inte långt kvar till studiebidraget nu! :D Ska bli sååå skönt att få det, det behövs verkligen i min kassa just nu! :S

I övrigt har jag mest slappat bort denna dag, läst lite i häftet vi fått om Albers färglära. Inte det mest intressanta men garanterat mer kul än det vi behövt läsa i de tidigare kurserna!! :D
Snart är det Buggdags och jag ska bara käka lite innan!! Drar om lite mindre än en timme.. Ska bli kul då jag vet att de lärde sig lite nya turer förra veckan då jag inte var där.. Kanska kan få in dem ganska snabbt dock ;) Brukar inte vara några större problem för min del.. Dock har de lite annan dansstil/ olika metoder för vissa turer osv men det går bra! Kul med lite nytt oxå!

Se you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0