Lördag = Lund, telenor, balklänning och storstädning!

Hej alla glada!

Lördag brukar innebära massa roliga saker och det gjorde denna oxå.. Det började med att jag och Isa drog in till Lund för att lämna in min mobil IGEN... Att den aldrig blir bra.. Men nu ska jag förmodligen få en ny iaf!! Dock hade de inte en läne telefon denna gången heller... Tur att jag har en egen!
Lika otrevliga som vanligt på det där stället men förhoppningsvis ska jag slippa dem om min mobil för en gångs skull fungerar..

Efter det blev det mormors cafe och sen en bussfärd hemåt.. Jag cyklade hem, käkade och väntade på att Isa skulle komma.. Hon messade att hon skulle komma men attluften var slut i cykeln.. Jag cyklade därför med en pump och mötte henne :P
Väl hos mig blev det test av balklänning :D Wihoo, den passade! puh!
Vi började diskutera att möblera om och Isabelle föreslog att vi skulle städa upp för att möblera om ;)
Vi började med garderoben i korridoren för att jag skulle få bort min TV som bara står o skräpar på mitt rum.. Det blev jättefint verkligen!

Sen blev det fortsatt städning på mitt rum och effektiva Isabelle sa precis vad jag skulle göra! ^^
Det känns som att alla mina grejjer försvann, HALLÅ?!? EKO!

Det blev att kolla på Robinsson (BARA FÖR ATT), och sen drog Isa hem.. Alltså inegn ommöblering.. Får ta det en annan dag!

pusselipuss! (Kommer kanske bilder lite senare!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0