Pysselstuga! :D

Idag var det pysselstuga i ateljen ;) Eller rättare sagt Albers färglära som innebär massa klippa och klistra.. Sjukt roligt, vi hade massa färgglada papper som skrek "KOM OCH TA MIG!" hehe..
Idag har vi dessutom fått lära oss skillanden mellan (vanlig samtalston) röd och (skrikandes väldigt högt) RÖD! Ser ni skillnaden, det gör jag ;) Vilken grym lärare alltså! Verkligen en roande typ! ;)
Jag ska lägga upp bilder senare när jag fotat vad vi gjorde idag, helt crazy men så fruktansvärt kul!
På lunchen gick vi hem till mig och käkade och det slutade med att det var fler gäster i köket än korridorsfolk :P HAHA!

Efter skolan blev det en promenad från regniga Alnarp till soliga Lomma för att käka på fiskstället med underbarmat.. Dock hade de stängt just idag, bara måndagar! Blää!
Det blev att handla istället och sen cykla hem för att laga mat och prata med älsklingen!

Nu slappar jag framför datorn men tror jag ska göra nåt annat snart... Börjar tröttna!

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0