Sommarlov!!

Jag känner att jag varit dålig med inlägg på sistone.. Ska bättra mig men vill bara säga att jag varit väldigt upptagen med skola på sistone.. Det har varit massa olika uppgifter och en tenta som JAG KLARADE :D

Just nu sitter jag i Uppsala och fördriver tiden framför datorn, på torsdag är det dags för mig och älsk att flytta till den nya lägenheten vilket ska bli jättekul! Längtar <3
Vi var där igår och flyttade in saker i förrådet och jag fick kolla in i en lägenhet som var jättemysig.. Våran skulle vara likadan men med lita annorlunda färger osv. Tror jag kommer trivas väldigt bra där!

Till helgen blir det eventuellt en Eskilstuna tur för att fira studenten. Vore trevligt att komma hem och se hur det är där hemma!

Hörs senare!
pusspuss

Kommentarer
Postat av: Nettan

Kom ihåg och slå en pling! Puss <3

2009-05-31 @ 23:18:04
Postat av: Tanja

Ooh, vad spännande med flytt. Jag vill också flytta! Fast inte flyttstäda kanske. -.-

2009-06-02 @ 16:43:44
URL: http://www.rolandsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0