Valborgs helgen!

Hemresan blev den 29:e då jag och Erika tog flyget till Arlanda, dock kom vi till malmö flygplats 10 min innan vårat flyg skulle gå och sen var det kö! :S Tur att det var snälla männsiskor i kön som släppte förbi oss! TACK!
Väl i Uppsala fick jag lov att ta bussen helt ensam till gränby då Jonas inte ville möta mig, lagom sur! Hmm! Dock gick det äver ganska snabbt när jag träffade honom, man kan ju inte vara suris då! =)

Spenderade hela helgen hemma hos Klas och Roger med deras två katter! Och Jonas förstås! Riktigt mysig helg med forsränning, parkhäng med liveband, grillning, 30årsfest, sprit, kyla och massa glädje!
Det blev massa hemmamys och god mat, dessutom massa katthår överallt :S
Hmm, hur ska jag stå ut om vi skaffar katt?!? :O
Men men, nu längtar jag bara till sommaren då jag får bo med min Älskling i en 2:a i Uppsala! Jobbigt att ha så "långt" hem bara men det får man väl stå ut med! Jag lovar att hälsa på där hemma i Eskilstuna också, så lätt blir ni inte av med mig ;)
Hemresan var kaotisk på alla sätt men allt löste sig till slut och hem kom vi, jag, Erika och Stina! =)

Igår, tisdag var jag så himlans irriterad på min lärare att det finns inte! Tror aldrig jag varit så irriterad på en lärare förut! Var sjukt nära att skrika honom i facet! Hua!

På kvällen var det att fira Rickard som fyller 22 (idag!) Nice!

Idag avslutade vi vår färg och formlära kurs med presentationer och imorgon är det dags för föreläsningar igen! :S Suck stön pust! Hur ska jag palla att sitta i navet där man alltid är så sjuukt nära att somna?!? Gah!

Ha det gött alla!
pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0