=)

Jag har insett en väldigt irriterande grejj, jag kan inte skriva tillbaka till dem som kommenterar... Isf skriver jag i kommentarer men jag tror ju inte den som skriver går in i kommentarer igen och kollar.. Hmm!!

Dessutom blir det konstigt om jag svarar på det alla skriver i nästa inlägg men kanske ibland!
Aja, ett ilandsproblem rikare! ^^

Idag har jag pluggat på ganska bra, skrivit en hel del vilket var rätt jobbigt men bara man blir klar någon gång så är det ju bra.. Sen satt jag på skype med min älskling som gjorde en liten ramsa med smileys!! Så gulligt att jag började gråta! <3
Han satt och skickade smileys samtidigt som han sa någonting om dem, tex <3 Love you, :D So happy I met you! Osv en bra stund, blev väl mellan 30-40 smileys och jag gillade det skarpt!

Isabelle kom hit en sväng för att spela "helt hysteriskt" men det slutade med att vi först snackade massa inne hos Sara och sen satte oss i köket o käkade lite och snackade ännu mer.. Det var nog tur att vi inte spelade då jag sist vi tre spelade började böla för att det var så himlans kul, rentutsagt HELT HYSTERISKT!!
Nu har hon precis dragit hem och det är dags för sängen! Det jobbiga är att de sitter och kollar på grease i korridoren och det hörs väldigt väl! Både tv:n och dem!

Imorgon blir det ännu mer plugg och kanske npgonting roligt.. Annars får jag hoppas att det händer någonting kul under veckan! (Fast det vet jag ju att det gör då det är glitterfesten på lördag och att Oskar fyller på tisdag och han har lovat att göra smörgåstårta)

Godnatt gott folk!
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0