Femma!

Wiho, fick en femma på tentan jag gjorde imorse!! Är såå sjukt glad att jag bara vill studsarunt som en studsboll och inte bry mig om nåt.. Önskar man kunde känna så oftare!!

Menmen, efter tentan var det iaf dags för att få reda på dagsskiss uppgiften.. Vi ska nu på valfitt sätt teckna en växt och framhäva den på ett bra sätt med andra saker, material och färger... Mycket svårt enligt mig!! Ska sitta lite ikväll och sen resten på handledningen imorgon!!

Nu har jag nyss kommit hem från Bc där jag och Isa har varit på ett hemligt uppdrag gällande Sara som fyller imorgon =) Tihi, spännande spännande!!
Ska bli så kul med kalas med kakmonstret och tårtmaffian, massa sötsaker utlovade och det är ju aldrig fel!
Nu blir det att sätta igång med plugget, jag har just druckit upp min glögg som jag firade tentan med och därför är jag redo för lite kreativt arbete!!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0