Glitter!

När jag var o handlade i förrgår så hittade jag en glittrande väst på hm som jag blev så förtjust i!! Den skall användas på årets glittrigaste fest = glitterfesten som går av stapeln den 28:e november.
Det ska bli riktigt kul!

Igår var det informationsträff angående exjobbet som vi ska börja med efter jul men det var inget glädjande möte vill jag lova!! Vi ska tydligen skriva arbetet med en annan person, två och två ska vi alltså para ihop oss och välja ett ämne vi gillar... Detta för att skolan inte har tillräckligt med handledare inom landskapsutveckling.. Suck, stön och pust! Jag hade ju redan börjat planera lite och det går verkligen inte nu!!

Efter mötet satt jag iaf och tog ut min ilska på min medelhavsskiss som blev riktigt bra! Känner mig rätt nöjd med den! Nu gäller det bara att hitta växter, golvmaterial och inredningen till växthuset..

Idag har det inte hänt mycket av värde, dagen började men en föreläsning om marksten och vi fick endel värdefulla tidningar och så.. I övrigt satt jag nästan och sov då jag var så sjuuuukt trött, ddet är inte meningen att man ska börja så tidigt ;) Jag såg en person som nickade framför mig iaf och det är ju alltid kul att se att inte bara är en själv som är trött :P
På lunchen gick jag till Siri för att hämta ut mina två senaste tentor men det slutade med att jag gick därifrån med EN... Hatar det systemet som är där uppe, hon har lagt ut allas tentor i en hög så att vem som helst kan gå och hämta en vilket ngn har gjort med min.. En av mina tentor var nämligen borta!
Jag var inte  glad på Siri efter det men jag fick ju iaf en tom kopia av tentan så jag får väl vara glad över det lilla!

Nu ska jag sitta och skriva lite på exkursionsdagboken och hoppas på att bli klar ganska snart!

Ha det bäst alla!!
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0