Good and bad!

Livet har sina upp och ner gångar, ibland känns det som att man bara vill slänga sig i väggen och skita i allt och ibland känns det som att hela världen älskar en!
Det är rent ut sagt som en berg och dalbana, man kan inte ens räkna bort pirret i magen ;)

Idag har varit en dag full av tänkande, kreativitet och städande...
Jag har städat mitt rum från golv till tak (det enda som är stökigt är skrivbordet), sen har jag skissat lite på min medelhavsträdgård och tänkt på hur allt blivit som det är och hur allt egentligen är!

Jag har insett att den kursen vi läser nu gör att jag mår bra i mig själv, jag får göra saker jag tycker om utan att uppoffra all min fritid... Med det menar jag inte att man kan slappa igenom kursen men den är upplagd på ett väldigt bra sätt som passar mig alldeles utmärkt!
Imorgon har vi en tenta och för första gången sen jag började på denna utbildning är jag inte nervös och jag har ingen tenta ångest :) Detta beror nog på att vi har en omtenta om 2 veckor och eftersom att den är inom samma kurs så slipper man börja tänka på något helt nytt som det vanligtvis är!

Eftersom att jag trivs så bra med denna kurs och så har jag planerat att redan nu ta tag i arbeten som ligger och släpar och som egentligen kan vänta.. Men varför vänta när jag bara får stressa i slutet?!?
Jag ska dessutom plugga MINST en timma varje dag, det finns undantag av dagar men som regel varje dag!

Just nu i denna stund mår jag riktigt bra och känner att jag är redo att ta tag i mitt pluggande och satsa allt den sista tiden så jag slipper ha massa släpandes när jag egentligen vill ha min examen..

Ha det bra alla läsare!!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0