Hård!

Okej, jag är nog lite väl hård mot mig själv ibland... Framförallt efter ett tråkigt besked!
Men jag skulle aldrig hoppa av, utbildningen betyder för mycket för mig! Dessutom har jag det ganska bra emellanåt ;) Underbara vänner och just nu en riktigt rolig kurs!

Dessutom har jag den bästa pojkvännen man kan ha som stöttar mig och tror på mig hur kass jag än är och det gör mig väldigt glad!! Trots att jag kanske inte visar min glädje alla gånger! Älskar dig mest av allt!!

Vi har nu fått en riktigt härlig designuppgift, "Inglasat". Vi har fram till jul på oss att skapa en design på en plats (3 valmöjligheter) som ska vara funktionell, väl designad/ genomförd och vara väl genomtänkt. Jag gillar den riktigt mycket och har nu efter mycket om och men bestämt mig för att designa rehab trädgården på skolan! Det är ett litet växthus som används till rehabilitering. Uppgiften går alltså ut på att designa det så att det passar en miljö där folk ska trivas och känna ro.  

Trevlig kväll på er alla, nu ska jag antingen plugga lite växter eller börja så smått med designuppgiften... Får väl se vad som lockar mest ;)

Pussar och kramar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0