Hat är någonting jag har blivit van vid!

I hate this shit!!
Är det så att man ska må dåligt, få hjärtklappning och nästan börja böla INNAN man ens sett resultatet på en tenta som just kommit ut?!? Det tycker inte jag.... Men så är fallet!!

Jag vågar ju knappt öppna länken längre, hur kar det kunnat bli såhär??

Jag önskar att någon kunde säga att allt skulle bli bra och att det verkligen stämde för just nu mår jag piss!
Vill bara ha jul och få åka norrut med Jonas och Tuffsan så jag kommer bort från allt elände och all skit som finns i Skåne... 
Och det dumma svinvaccinet! man får ju inte ta det omman är förkyld, NEHE men vad ska jag göra då?!? Jag är ju typ alltid förkyld här nere!

Hade jag inte skämts så mycket av att hoppa av hade jag tagit nästa flyg hem och lämnat mitt Skåneliv föralltid!!

Bläääääääääääääääääää!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man ska aldrig skämmas för att "hoppa av" någonting, då hade jag fått skämmas för mycket jag gjort i livet ;) Man ska vara stolt över att man går efter det man känner att man mår bra av. Tänk andra som gör så mycket som de mår dåligt av i flera flera år, de slutar alltid olyckliga. Stå på dig och kämpa på, vad du än vill göra!

2009-11-12 @ 16:50:36
Postat av: Anonym

KEEEP ON FIGHTING! Du klarar det , det vet jag! Vi måste se "rädslan" i vit ögat och kämpa!!

2009-11-12 @ 17:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0