Latin!

Dagen kommer innebära massa plugg, fast jag ska iof iväg och träna lite senare och det har jag längtat efter sååååå länge!! Äntligen blir det av!

Just nu sitter jag och sparar över bilder på en skiva ifall att datorn pajjar vill man ju ha en reserv men jag ska tydligen få grannens (i Uppsala) hårddisk! Då kan jag spara alla bilder och viktiga saker på den och tömma min dator massor så att den förhoppningsvis går snabbare :) I like!

Jag insåg dessutom för någon vecka sedan att mitt hår har blivit riktigt långt jämfört med när jag flyttade hit :) Det känns kul och jag vet ju någon som blir glad över mitt långa hår iaf!! Och JA, det ska bli ännu längre! Jag har inga som helst planer på att klippa av mig håret, nu vill jag ha det långt och jag tror inte jag kommer ändra mig än på ett tag heller..

 

Kort taget i oktober 2008!

   

Kort taget i november 2009!

Over and out!!
Puss!

Kommentarer
Postat av: M

Jag känner igen "18" i bakgrunden ;)

2009-11-22 @ 17:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0