Let´s talk about sex baby!

Jahapp, då var denna dagen över! Eller iaf den jobbiga delen av dagen, nu kan man ju bara slappa och ha det gött...
Gick upp tidigt imorse (06.00), gjjorde mig ordning och gick sedan till bobos hjärta för uppsamling och påstigning. Det var dags för dagens exkursion till stenriket. Vår buss var såååå cool, vi åkte Malmö Redhawks turne buss! ^^ Det kallar jag status!
På bussen kom jag och Isa in på en låt hon skickade till mig igår, texten lyder: "Let´s talk about sex baby, let´s talk about you and me..." Denna låt satt därefter på min hjärna hela dagen och just nu är jag ganska så trött på den :P
Vi besökte lite olika stenbrott och fick dessutom gå ner i ett, att stå tillsammans med stora maskiner som spränger i berg och med berg runtomkring en som är sjuuuukt höga det kallar jag coolt!! Så jäkla häftig upplevelse men det var jobbigt att ta sig upp igen! Phew!
Vi fick se hur man bränner stenarna för att få en fin yta, hur man skriver in text på en gravsten och så vidare! Vi fick gratis lunch på en jättefin restaurang och de som jobbade där var hur trevliga som helst! I like!

Hemfärden blev en upplevelse i sig, lagom trött efter en dag till fots får jag ett litet sms från Nettan! Jag läser: Vad är det för bild på dig som blivit taggad på facebook? Du är ju nästan naken!
Mina tankar gick upp och ner, hit och dit och jag funderade vem som överhuvudtaget kunde ha tagit denna bild på mig.. När jag inte kommer på ngn skickar jag ett sms tillbaka och frågar vem som taggat mig och vad det är för en bild.. Svaret lyder:
Shit du är nästan helt naken :O bara bh på dig
Nu blir jag riktigt fundersam och bestämmer mig för att det inte kan stämma så jag skickar ett sms tillbaka där jag skriver att jag inte riktigt tror på henne men att jag hoppas hon har det bra! Nästa svar blir:
Ett tips, läs hela smset! ;)

När jag sen läser hela smset står det låååååååångt ner:
En smart person läser hela smset ;) sänd dettatill alla i din telefonlista å se alla roliga reaktioner ;)

Jadu Nettan, nog fick du väl en ganska rolig reaktion tillbaka :P Jag skyller på att jag vart på exkursion hela dagen och inte riktigt kunde tänka klart :P

Nu är jag iaf hemma och funderar starkt på att gå och lägga mig en stund! Men frågan är om jag kan sova ikväll då?!? Hmm får se vad jag kommer fram till!

Fortsatt trevlig kväll!!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0