Phew

Okej, nu har det varit mycket på sistone, därav de få inläggen!! Jagh ar tenta på måndag och sitter och pluggar till den väldigt mycket, dessutom så är det några födelsedagar nu i slutet av november och början av december så presentjakten har varit i full gång.. Inte nog med det har vi fått olika uppgifter från skolan som tagit mycket av min fritid och så..

I torsdags drog jag och Isa till malmö efter skolan för att vi kände för det och för att jag ville in på drevex och köpa massa målarprylar nu när pengarna kommit in :) Jag vill lova att jag storshoppade på drevex, det slutade på strax över 600kr. Dock måste jag säga att lite mer än 100kr av dem var köp till andra så dem pengarna ska jag få tillbaka!
Drevex är den mest underbara butik som finns för konstnärsfolk, det är en lågprisbutik och priset ligger mellan 20-30% lägre än andra butiker.. I love it!!

Igår var det seminarium på förmiddagen och vi diskuterade en planteringsplan som vi haft som hemuppgift. Man lärde sig riktigt mycket och det var inte det lättaste att göra heller... Men man lär sig väl med tiden att tycka det är lättare!
Efter seminariet var det lunch och sen skulle Sara skjutsa Isa till Lund så jag hakade på och därefter drog vi in till Nova Lund för lite shopping. Jag hittade en julklapp till min älskling trots att jag redan bestämt vad jag ska köpa till honom! Han lär nog få endel ïår! ^^
Efter shoppingturen blev det en rejäl hagelstund så vi satt i bilen och väntade på bättre tider och när de kom så åkte vi hem! Vääl hemma var det smörgåstårtetillverkning i köket så jag och Sara satte oss  och kollade på! Sen blev det att smaka och det var riktigt gott!! I like alot!  Tack Oskar för smörgåstårtan, den var god! (Han borde fylla år oftare och bjuda på smörgåstårta!!)

Idag ska jag sitta och kämpa på med växterna som fortfarande inte sitter i mitt huvud, tur att det inte är såå många kvar nu!!
Kvällen blir glittrig då det äntligen är dags för årets glitterfest :D Det ska tydligen bli buffe och nu när asp (alnarpsspex) har dragit igång kanske det blir lite roliga spex :)

Ha det så bra alla läsare!!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0