Trädgårdsdesign..

Okej, denna dagen började med en tenta som gick över förväntan men satsar på omtentan som kommer :) Jag är för en gångs skull inte deppig över en omtenta..

Efter tentan var det dag sför föreläsning, denna med tring-odling.. Innan föreläsningen var jag inte allt för exalterad då jag anade att den skulle handla om hur man bygger växthus och liknande. Dock blev jag lite paff när föreläsaren sa att han kallade sin föreläsning trädgårdsdesign och tänkte att det kanske kunde bli ganska intressant ändå..
Hur han kunde få det till trädgårdsdesign är en väldigt bra fråga då det handlade om hur växthus är uppbyggda, vad de oliak formerna av växthus heter och hur mycket värme som slipper ut ur växthuset...
Jag förstår inte vad vi designare gjorde på den föreläsningen så efter lunch kände jag att det var dags att gå hem!!
Det blev en promenix till postboxen och sen vidare till rehab-trädgården där min inglasad miljö utspelar sig.
Nu sittar jag och pratar med jonas och bloggar lite samtidigt och lite senare blir det att åka o handla då jag inte köpte smör o messmör sist jag handlade :)

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0