Underbara dag!

Woho vilken underbar dag!! I skolan har vi ritat med kolkritor hela dagen, riktigt skojj och riktigt kladdigt! Iof var det mesta bara repetition men kul ändå!!
Några alster, första bilden är grenen jag skulle måla av, andra är avbildningen, tredje är en annan sak jag ritade av och sista är min sjal!





    

Efter skolan blev det ett varv till BC av hemlig anledning ;) Alltid kul att hitt apå bus på BC!! ^^
Väl hemmkommen var det dags för käk och det var riktigt gott, det blev lövbiff, rödbetsbiffar och en majskolv :) Mumma vill jag lova!! Sen kom Klara som varit hemma i Stockholm ett bra tag och vi stod och snackade en stund!! jag fick dessutom ett gulligt sms från grannen i Uppsala, de var tydligen på ultraljud idag och jag ska få se på lite bilder när jag kommer hem!! <3 Nu vill jag hem på en gång! :)

Jag hamnade tillslut på mitt rum där jag genast satte på datorn, konstigt va?!? Jag sitter väl aldrig vid datorn... :P men jag hittade två trevliga mail i min inkorg, det ena från vår exjobbslärare som skrev att det var okej att jag gjorde mitt exjobb om någonting i Uppsala men att jag helst skulle samarbeta med ngn! Det andra mailet var från en lärade vi hade i Trädgårdshistoria och där stod det att jag vart godkänd på Lund uppsatsen :D I´m so happy!

Nu gäller det bara att bli klar med inglasat uppgiften och exkursionsredogörelserna till jul men det ska väl inte vara något problem eller?!? Hoppas inte det iaf!! Jag får kämpa och lägga i den sista växeln!

Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0