Work out!!

Det känns så bra efter träningen, jag vill lova att det märks att jag inte tränat på ett bra tag!! Det är bara hoppas jag förblir frisk nu och inte åker på ännu en förkylning...

Väl hemma från träningen blev det att käka lite mat, det slutade med att jag åt upp det sista av min glass men det kanske är bra det för då har jag inget onyttigt att käka framöver.. Jag ska nog börja med att vara nyttig :)
Jag och Sara satt ett tag i köket och snackade tills vi drog oss till våra rum. Jag fick en depp period och kännde mig allmänt nere och på dåligt humör men det gick över när jag fick prata lite med älsk!
Jag pluggade på ett tag och de latinska namnen börjar sitta nu men jag har fortfarande några kvar! Det blir att sitta alla kvällar den här veckan och hoppas på att de sitter på måndag! Vilket de borde göra!

Nu har jag förflyttat mig till köket för att vara social med Oskar som ska laga mat.. Han ska göra köttfärsås och spaghetti!
Jag sitter alltså och bloggar i köket med två personer som lagar mat, Thomas är här oxå här!
Min nyttighets grejj sprack på en gång vill jag oxå säga då Oskar hade med sig nybakade kanelbullar som var riktigt goda! Men snart så ska jag skärpa mig!

Trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0