Storebror och lillasyster!

Mys i Lund idag :)
Träffade nämligen broder för att bjuda honom på lunchen jag lovade när han fyllde i maj men som inte blivit av.. Skäms lite men nu är den iaf avklarad!
Vi hittade ett nyöppnat och väldigt mysigt fik där vi käkade och pratade!
När mitt tåg inte skulle gå på 30 min gick vi till coffe house och köpte varsin latte, eller jag betalade :P

Väl hemma var det dags för tvätten att bli ren och jagg vill lova att det var på tiden, hade inte EN ren trosa att använda ;)
Att springa fram och tillbaka till den dumma tvättstugan gör en verkligen utmattad! Trots att man har ca 40 minuter mellan varje tvätt så hinner man aldrig plugga eller göra nåt nyttigt utan det blir bara slögrejjer liksom..
Dessutom strulade en av maskinerna så allt drog ut lite på tiden :S
Men sista vändan träffade jag på Jessica i klassen som var ute på en liten cykeltur :) Alltid kul med oväntat besök! Vi stod och pratade ett bra tag och diskuterade biologitentan som vi båda hatar lika mycket, standarden på campus och lite allmänt om livet! Mycket trevligt! :)

Nu sitter jag och tråkar och borde plugga men det är så svårt att sätta igång när klockan är så "mycket"... Men imorgon, då SKA jag plugga!! Spela roll hur dåligt jag mår eller vad jag hellre vill göra, då finns det inga men! Hela dagen och gärna lite till ;)

Nu blir det att göra nåt annat än att skriva i bloggen, kanske plugga! Men bara kanske :P

Kramelikram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0