Black hole!

Älsklingen var här förrförra helgen och det var supermysigt! Det blev mys, fest och bara slappa.. 

Tiden som gått sen dess har varit jobbig, enbart plugg och sjukdom.. Jag har varit förkyld och lite till... Som tur är så har jag klarat mig från svininfluensan som spökar i krokarna! Jag har inte alls orkat plugga så mycket som jag borde ha gjort vilket känns sjukt jobbigt men imorgon är tentan och jag får helt enkelt göra mitt bästa och hålla tummarna!
Dock försvann min sista pluggenergi idag när jag fick veta att jag inet klarat växtbiologitentan som jag nu gjort för 3:e gången... Något som egentligen är ännu konstigare är att av 11 pers som gjorde den tror jag det var 6 eller 7 som inte klarade den!
Vad är det för system liksom?!?! :O

Nu ska jag iaf ta och prata med lärarna och försöka få dem att förstå att det inte fungerar att göra så här.. Kanske kan få en hemuppgift eller nåt ist för att visa vad jag kan! Eller dela upp tentan i 3 delar som den är!!!

Den här dagen har jag pluggat lite, gråtit, gråtit lite till och sen försökt plugga lite till! Hoppas på att få in en ordentlig pluggenergi nu på kvällen, jag har ju en hemresa att se fram emot imorgon :) Åker hem 13.00 med flyg och är nog hemma i Uppsala 15 skulle jag tippa :D

Men nu gott folk är det dags för mig att plugga lite så att jag iaf har en liten chans att klara tentan imorgon!

Fortsatt trevlig kväll!
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0