Fit for fight!! ^^

Snacka om att jag kommer må galant detta år:

- Tränar 2-3 ggr/ vecka på gym
- Pluggar i tid för att klara tentorna
- Äter nyttigt men gott
- Är aldrig helt ensam =)

Detta är iaf som det ser ut i nuläget och förhoppningsvis kan jag hålla det så resten av året =)

Den nya kursen som startat heter växtskydd och handlar om olika skadedjur osv som förstör växterna och gör våra trädgårdar fula.. Meningen med kursen är väl att vi skall kunna känna igen och bekämpa det som skadar växten ochdet känns ju som en riktigt vettig kurs!
Lärarna, ja de går väl att ha sina åsikter om men för stunden känns det iaf bra och jag tror att om jag kämpar genom hela kursen kan jag nog klara tentan! ^^
Det är ju iaf väldigt intressant!

Idag efter skolan drog jag och Sara till gymmet för att få en instruktion om hur maskinerna funkar osv.. En väldigt bra instruktör!
Vi körde därefter ett riktigt skönt pass!

Nu är det snart sovdags för att kunna plugga imorgon =)

pusspuss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0