HAT!

Just nu har jag bara lust att slänga min mobil i golvet så den går i tusen bitar och sen ta mitt mobila bredband och lämna tillbaka det till affären (efter att jag mosat det i en mangel!)
Hatar det där skitstället, de gör mitt liv lite jobbigt på teknikfronten! Att det ska vara så svårt att skicka ut ett mail att min räkning komme rbli dyrare denna månad för att gratisfunktionerna nu kostar.. Gaah, blir knäpp! Har bara haft problem sen jag bytte operatör och jag kan inte rekomendera det till någon... Suck!

I övrigt har jag spenderat dagen på exkursion i Övedskloster där vi vandrat runt och kollat på kyrkan, trädgårdarna, slottet och massa mer! Riktigt trevligt men lite mycket att ta in på en dag!

Dessutom vet jag nu EXAKT vart han den där bor, ni vet han som är så känd och går på min skola.. Som bor på slottet med de andra kungligheterna i vanliga fall :D Vår exkursion hade vägarna förbi då det var ett bra ställe han bodde på med trädgårdshistoria som vi just nu läser :P

Nu ska jag ta o tjura lite o sen blir det väl att sova hyffsat tidigt då jag tror målaren kommer hit imotgon.. Trots att jag är ledig hela dagen! :S Bläää!

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0