It´s time!

Sedan sist har det int ehänt så jättemycket, har mest väntat på att det ska bli helg =)

Dock har jag hunnit göra en kräfthatt åt Love som är riktigt stilig ;) Jag kan ju säga att den är grisrosa!
Dessutom var jag och Sara och hämtade mina bilder igår vilket resulterade i att jag tapetserade min garderobsvägg med massa underbar bilder som nu förgyller min vardag!
Vi tog ett varv till bc då de hade öppet till 22 med massa erbjudanden :D Det blev endel köp men jag är ändå riktigt nöjd och det var ju erbjudanden ;)

Idag har jag varit i skolan mellan 10.15 och 12 :P Så slappa och sköna dagar!!
Nu blir det att städa, besöka frissan o se om de har ngn tid och sen plugga lite innan älsklingen kommer inatt!
Längtar nåt så otroligt mycket och vill att tiden ska gå fortare!!

Svar till Sara L:
Det är rent allmänt på flera tentor, tycker alltid de har minst en sjuukt konstig fråga man inte förstår :P Men men det är så det är så man får ju helt enkelt gå vidare!!

Nu är det nog dags för mig att käka!!

På återseende!
Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0