Jahapp

Nu har man då varit hemma över helgen.. Riktigt trevligt har det varit och jag hatar att behöva säga hejdå!!
Framförallt när det ska gå fort för att man är stressad och knappt hinner slänga i sig lite mat.. Varför skulle vi träffa henne just idag för?!?! :S

Hade gärna stannat ett tag till, är så mysigt att vara hemma! Dock blev det som jag förutspått att jag började böla så fort jag kom hem och såg katten som hade blivit såååå stor! Hatar verkligen att missa hela hennes barndom, bara för att jag ska plugga!
Kunde jag inte valt ett bättre ställe att plugga på än Alnarp, skogen mitt ute i ingemanland! Men men, tänk positivt, bara ett år kvar! :D Sen får jag flytta hem igen!!

Nu ska jag fortsätta tråka på tåget, inte har man hörlurar heller så man kunde kolla film på datorn :S Jaja, livet går vidare!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Bara försök tänka positiv gumman så fixar vi hörlurar till nästa resa :)

2009-09-21 @ 17:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0