Rain..

Tjenamors!!

Dagen har varit helt okej, började med föreläsning 9-12 om renässansen och delvis barocken. Det var rätt intressant och jag börjar nog förstå lite nu :)  
Efter föreläsningen blev det att käka lunch och sen dra och handla med Sara och Oskar.. Jag blev sjuuuukt glad när jag på hemköp hittade smörgåstårta som jag haft ett starkt begär av den senaste veckan! Det var dessutom inte sjuukt dyrt som på alla andra ställen så Oskar erbjöd sig att dela med  mig :D

Väl hemma blev det att sova en snutt och prata med Älsklingen.. Sen blev det dags att hugga in på smörgåstårtan som var så underbart god!
Sen dess har jag och Oskar degat på mitt rum o kollat runt på internet, dessutom satt vi och snackade men Jonas på skype ^^ Väldigt roande enligt mig men alla höll int emed ;)

Nu sitter jag helt ensam på rummet och lyssnar på Mikas nya album som hittils låter riktigt bra!! Men snart är det nog dags att käka upp det sista av smörgåstårtan och sen kolla på Idol på datorn för att sen sova :D

Det kanske blir att kolla Idol på Saras dator då hon har bättre internet.. Det som är lite mysko är att hon inte är hemma så vi får använda extrenyckeln och ta oss in :S Hmm, scary!

Nu vette sjutton vad jag ska hitt apå men nåt komme rjag väl på antar jag!
Meddela om ni har nåt bra tips på vad man kan hitt apå!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0