Examensarbetesfest!

Tjolahopp, i ffredags var det dags för in brors examensarbetesfest som ägde rum i Lund (Delphi). Jag och Sara blev lite sena då bussarna inte gick så ofta som vi hade hoppats på.. Men fram kom vi och det bjöds på pasta och olika tilltugg! Sprit bjöds det oxå på till viss del och till efterrätt blev det jordgubbspaj :)

Det var en trevlig kväll med trevligt folk!

När vi skulle hem blev det 02.44 bussen från delphi in mot centrum, byte av buss och sen en promenad från åkarps allväxtcenter till stationen (mycket kallt och låååååång promenad så sent!) sen blev det att cykla resten!! Mycket skönt att komma hem vill jag lova! ^^

Igår tig jag det rätt lugnt, blev en promenad i parken på förmiddagen och sen kom Erika vid 17 och vi gjorde pizza :) Mycket gott och mycket trevligt!
Kvällen spenderades framför tv:n med Sara!

Idag har jag planer på att åka till novalund för att köpa en ny kamera!! antingen en avanserad digitalkamera eller en enklare system :) VILL HA!!

Ha det gött!!
puss

Kommentarer
Postat av: Stinis

Nej var det? haha vad roligt, inte trodde jag att nån skulle ens komma ihåg vad jag hade sagt efter det. Vad läskigt hihi. Har du köpt nån kamera? Lät spännande tyckte jag. Pusspuss

2010-04-13 @ 11:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0