Jobb?

Jahapp, då var det ännu en av mina förpestade dagar! *sjunger* "Humöret det går upp och ner, upp och ner, upp och ner, humöret det går upp och ner men snart så är det över!" Över just för att jag slutar här om två månader och då kan vara glad igen! Just nu är jag i ett starkt behov av ett jobb, dock inte nödvändigtvis ett heltidsjobb då jag måste plugga endel över sommaren.. Men ett jobb som jag kan gå till och få in lite pengar till mat och hyra! Någon som har ett förslag elelr kan smöra in mig någonstans?? Jag är berädd att pendla inom rimligt avstånd!

Igår föddes det en liten bäbis iaf, en sjukt söt liten krabat! Såg en bild på honom idag och mitt hjärta slutade slå för några sekunder, han var något av det gulligaste jag sett!! Vill bara hem så jag får träffa honom och familjen, det är tur jag ska hem över valborg!!

Tror inte jag hunnit skriva det men jag har investerat i en ny kamera, en systemkamera! :D Den ska användas flitigt och kommer väl till pass nu när vi snart ska till England på studieresa! Det var en utgående modell som egentligen skull ekosta typ 4700 men nu kostade typ 3200 :) I like alot! Passar utmärkt nu när vi snart har växttenta oxå!

Just nu är mitt humör på botten av någonting väääääldigt djupt, känner att allt går åt fel håll! Vill att tiden ska springa iväg, resterna ska vara klara, jobb ska vara fixat och at tjag ska vara HEMMA! De närmsta månaderna tills den 3:e juni kommer vara himlans jobbiga med tanke på att vi har mycket att göra och att jag vill hem för allt jag är värld.. Det enda, absolut det ande som håller mig kvar här nere är min envishet! Utan den hade jag dragit hem för länge sen, med allt som händer där hemma och allt som inte händer här borde jag ha gett upp för längesen!! Okej för att jag har underbara vänner som jag kommer sakna otroligt mycket när skolan är över men det räcker inte alltid! Tyvärr!

God natt alla, jag hoppas ni sover bättre än vad jag gör!!
Puss

Kommentarer
Postat av: Nettan

Keep on fighting!

2010-04-14 @ 13:03:45
Postat av: stinis

Heej! Å det lät trevligt men jag är hemma då, tyvärr. Händer lite grejer nästa vecka så jag måste hålla mig på hemmaplan :( Men vi får ses veckan efter det eller nåt. Hoppas ni får roligt, hälsa sara en puss också. :D puss å kram

2010-04-15 @ 13:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0