Ny vecka!

Jahapp, då var det måndag igen och en ny vecka väntar med spänning! Helgen har inneburit massa program på datorn och endel sittande framför tv:n.. Jag har med andra ord mest tråkat igenom helgen för att hoppas på att den nya veckan skulle komma.

Igår blev det en joggingtur i parken, jag har varit väldigt dålig med att träna på sistone och jag längtar tills Sara kommer tillbaks så vi kan peppa varandra att gå till gymmet :P På joggingturen hittade jag lite nya ställen att springa på och förhoppningavis kommer jag ut en sväng idag oxå :)
Nån gång efter lunch idag vet jag iaf att Bellan kommer ner till Skåne så med lite tur kan jag få med henne på en fika eller nåt!! Så jag får känna på livet igen :P

I övrigt ska jag skriva klart mitt examensarbete hade jag tänkt då jag fick ett mail från min examinator om några saker som skulle fixas innan betygsättning.. Blä för min handledare som missat dem sakerna som egentligen är självklara! Tur att jag har en bra examinator iaf och jag hoppas hon godkänner mitt arbete! :)

Fick just svar från Bellan som är i Helsingborg nu så jag ska hem till henne senare och käka bullar :D Mumma!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0