Pest och pina!

Förlåt alla läsare för att jag nästan alltid är på dåligt humör och skriver tråkiga inlägg men livet i Skåne är såhär! Jag intalar mig själv efter att jag mått dåligt varje gång att det är helt onödigt och att jag ska börja tänka positivt.. Det är lättare sagt än gjort vill jag lova!

Just nu sitter jag på mitt rum och vet varken ut eller in, jag orkar inte ta en promenad själv och Sara kan inte.. Jag vill prata med min underbara Jonas som just därför inte kan prata med mig då han för stunden är på en båt utan teckning på väg till Finland.. Jag tror det är första gången jag gråter bara för att jag inte kan prata med honom i telefonen just i denna stund.. Annars gråter jag för att jag saknar honom eller för att jag vill hem men just nu klarar jag mig inte utan hans röst :S Vi kommer typ int ekunna prata förens på söndag!

Att jag är sjuk gör inte saken bättre, jag vill ha någon som tycker synd om mig och fixar frukost på sängen men det är en omöjlighet...

jag vill hitta på nåt, typ gå ut på pabben som är öppen ikväll men det kommer bara sluta med att jag vaknar upp imorgon med ännu värre hals än idag! Det finns absolut INGENTING att göra i denna håla mitt ute i ingenstans!

Jag vill lägga upp bilder här på massa fina blommor jag tagit men jag orkar inte för jag är helt slut!! Min kropp säger åt mig att sluta skriva dett ainlägget just nu men min hjärna och mitt hjärt avill så de kämpar emot.. Detta trots att fingrarna trycker på fgel tangenter hela tiden.. Jag orkar inte rättstava heller...

Shit vilket liv man lever alltså!! Ge mig styrka så jag kan njuta av de sista månaderna.. Det är ju så underbart ute och vi gör mycket roliga saker så jag vill kunna njuta!

Hoppas ni läsare inte blir nerdragna i min skit!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Om jag kunde vännen skulle jag slänga mig på ett tåg och komma till dig! :S I denna stund önskar jag att jag vore ledig i en vecka! Du vet att jag finns här för dig! Massa kramar <3<3<3

2010-04-15 @ 22:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0