Tankar

Jag är så nära att börja gråta just nu, jag förstår inte varför vissa människor måste åka på all skit man kan tänka sig! På vägen till träningen fick jag ett samtal från Jonas som jag inte hade räknat med eller hoppats på för den delen, grannarnas katt har blivit överkörd!! De hade åkt till veterinären med henne och grannen själv fick lov att åka till akkis med Jonas... Har inga detaljer, detta är allt jag vet! Jag hoppas att allt löser sig och jag tycker så synd om dem! Jag har inte kunnat sluta tänka på dem sen jag fick samtalet och jag tror att det kommer bli en jobbig natt med ovetande!

Jag önskar att jag kunde vara hos dem nu och hjälpa dem på nåt sätt men istället sitter jag här i Skåne och vet varken ut eller in :S

Skriver när jag känner mig bättre eller nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0