Tillbaka till verkligheten!

Jahapp idag har allt varit som det var innan påsklovet.. Nästan alla är tillbaka och jag som precis vant mig vid det lugna!
Jag träffade Bellan tidigare, drog hem till henne och fikade! :) Riktigt trevligt att träffa henne igen för Skåne är sig inte likt utan mina underbara vänner.. Jag tror att jag drog dit vid 14.30 och när klockan var 17.30 drog vi in till Lomma för att handla! Det blev lite mat i kassen och imorgon ska jag laga potatisgratäng :D Mumma!

Idag hade jag mina superfina skor som jag köpte på bianco (förra året)? som kostade skjortan! Det var dessutom fel storlek på en av dem när jag kom ner till Skåne med dem... Detta ledde till att mamma gick in till butiken hemma och pratade med killen som hjälpt mig (han kom till och med ihåg mig) varpå han säger att jag ska åka in till en butik i Skåne och få en ny och att jag nästa gång jag är i Etuna ska få en enorm rabatt i den butiken.. Det han inte nämnde var att han skulle sluta där och att ingen annan visste vem jag var men det är en annan femma.. Jag är nöjd med skorna men de är lite jobbiga att gå i :P



När jag kom hem var det dags för den deprimerande chocken... Diskstället var fullt och jag var tvungen att plocka ur det trots att det inte är min vecka längre... Vid det laget hade endast två personer kommit tillbaka så det kändes surt att det fyllts på så snabbt! Jag förstår ju att det blir fullt och har ingenting emot att plocka undan men det har varit så underbart med en lugn korridor utan disk plockning. Tre pers i en korridor så slipper man plocka undan hela tiden eftersom att alla tar tallrikar och glas från stället när de äter.. Menmen, nu får man se framåt ist.. Back to reality!

Imorgon börjar skolan igen och klockan 09.00 ska vi samlas i agricum för att få veta hur nästa uppgift ser ut. Jag kan lova att jag längtar till sommaren då jag kan njuta av att umgås med Jonas, grannarna och deras nyfödda barn och Monkan och Daniel med deras oxå nyfödda barn :) Jag älskar barn och kan inte tänka mig att sommaren kommer vara tråkig på något sätt, jag kommer sitta nere hos grannarna typ hela tiden och hjälpa till :P Det är tur att både jag och Jonas inte vill ha barn än, annars hade det ju varit ett bra tillfälle men det får vänta ett tag! ^^

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0