Träning!

Urk vad jag ogillar min handledare / kursansvariga för denna kurs.. Hon ger oss en apstor uppgift som vi ska klara på en dag :O Vad tänker hon med liksom?!?! Vi satt och tjatade med den dumma uppgiften tills kvart över fem då vi gav upp!! Pommes frittes alltså!

Nu blir det snart att promenera till gymmet med Sara :) Så skönt att hon är här igen så jag får arslet ur vagnen att ta mig dit :P Blir så lätt att man skiter i det annars!!

Förresten var jag i växthuset imorse med min grupp och fick gå lös på ogräs och skräp!! :D Så underbart att sätta händerna i arbete och rycka och slita! Det var väldigt frigivande och jag kände mig mycket gladare efteråt, det gjorde även dem jag jobbade med! Mycket roligt och lärorikt :)

Jaja, nu blir det lite stressigt här!!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0