Underbar vecka!

Jonas har varit här, det har varit så underbart och skönt att ha honom här!! Han har hjälpt mig att plugga och vi har kollat på massa filmer och bara umgåtts.. Därav har jag inte hunnit skriva i bloggen men nu är jag tillbaka och ska börja skriva igen hade jag tänkt :)
Jonas åkte hem igår morse och dagen var fruktansvärt lång :S Jag funderar över hur jag ska fira påsk helgen då det inte är så många kvar i Skånelandet och jag har ingen lust att bara sitta bort hela dagarna! Jag ska plugga endel men kul att göra det hela helgen liksom?!? NEJ!
Jag ska snart handla och jag funderar på att köpa lite påskmat som sill och gravad lax men vi får se vad jag har råd med! Det gäller ju att spara nu innan vårens Englandsresa och sommaren..

Det blev ett ganska kort inlägg men jag börjar känna mig hungrig då jag åt rätt lite till frukost så nu blir det lunch!

Ha en fortsatt bra påsk alla läsare!!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0