Alla hjärtans dag och månadsdag!

Igår var det alla hjärtans dag och det var skönt att få fira en ordentlig alla hjärtans dag med min älskling utan att jag är i Skåne och sånt skit. Jag vaknade på morgonen av att älsklingen säger Grattis på alla hjärtans dag och månadsdag älskling!! En sån liten grejj gör mig så himlans glad och jag ville bara ligga kvar där resten av dagen och njuta av sällskapet men det gick ju inte för sig.
Jag fick ett paket, ett spel som vi säkerligen kommer spela inom en snar farmtid ;) Det blev att gå upp och käka frukost och mysa i soffan en stund innan vi gick in till stan och käkade på Kina restaurang som var min present. Vi åt båda buffe vilket var sjukt smidigt, att åta hur mycket man vill av vad man vill på Kina har jag aldrig varit med om och att det dessutom ingick efterrätt är ju bara ett plus! När vi gick fick vi varsitt litet chokladhjärta <3
Väl hemma igen fick jag ytterligare en present, ett spel till så nu kan jag inte klaga på att vi int ekommer ha nåt att göra :P Vi kollade på en film och njöt av dagen!
Riktigt bra dag om jag får säga vad jag tycker!!

Idag har det inte hänt så speciellt mycket, jag avr sjukt sugen på max så vi gick dit och käkade lunch och gick till affären och handlade på vägen hem :) Väl hemma blev det lite plugg och tv och när älsklingen drog iväg till stan startade jag en film och käkade mat. Dessutom lagade jag mat åt älsklingen när han var på väg hem för att han skulle slippa vänta!

Nu ska jag gå och sova!!

Godnatt på er!!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0