Botaniska

Gårdagen blev en dag med plugg och presentinköp!
jag satsade på att få lite gjort på affärsplaneringen till dagens inlämning och sen drog jag och älsklingen in till stan då han skulle på ett möta. Under tiden han var på möte gick jag och köpte hans födelsedagspresent :) I like it!!

Väl hemma igen hände inte så mycket mer än lite plugg och tv. Ganska lugn kväll :)

Idag har jag spenderat några timmar på Botaniska där jag kopierade några papper och diskuterade hur vi skulle göra med bilderna de hade.. Det är diabilder så det är lite komplicerat att få ut dem på bild men med lite tur kan de fixa det :) Dem är så hjälpsamma där och riktigt trevliga! Det känna verkligen att de vill hjälpa till och få fram ett bra resultat. Jag ska när jag är klar lämna en kopia hos dem som dem kan ta del av.

Nu sitter jag och käkar natur-chips och ska snart börja plugga lite igen.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0