Disk!

Jag har insett under den tid jag nu varit hemma att jag hatar att diska, så sjukt tråkigt.. Det är okej om det är disk efter en person men när man diskar efter två personer varje dag MINST tre gånger om dagen är det lite krävande!! Jonas kan ju int ediska med sin brännskadade hand så jag får allt ta och diska allt.. Berget byggs på för jag orkar inte stå där varje dag.. Varför skull ehan bränna sig just när jag skulle hem?!?! :S Irritation över att vi har så litet diskställ oxå, får ju knappt plats med nåt alls :( Aja, nu är ju diskmaskin beställd så förhoppningsvis slipper jag diska de sista dagarna hemma!
Så, det var dagens humör! Irriterad med andra ord!

Imorse tog jag det lite lugnt de första timmarna tills jag insåg att det snart var dags för lunch, då blev det att hoppa på dansmattar för lite träning innan maten. Vi hittade en ny utmaning som var riktigt jobbig så med lite tur och bra minne ska jag träna varje dag nu! Till mat åt jag den wook jag gjorde igår, fick inspiration från Stinis som skulle göra det för några dagar sen :) Tack för tipset, älskar wook men gör det för sällan!

Efter lunchen blev det att ta itu med diskberget men då vi har så litet diskställ fick jag lov att ta en paus så att allt skulle torka.. Det blev att börja plugga och nu skriver jag här. Ska fortsätt aplugga snart!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg ut en torkhandduk över diskbänken/arbetsbänk o lägg upp det som inte får plats i diskstället där att torka?

2010-02-27 @ 16:12:07
Postat av: Anonym

Det var väl tur att han blev brännskadad just när du var hemma, för hur skulle han annars ha klarat sig utan din hjälp?

2010-02-27 @ 18:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0