Jag blir ett år äldre idag! :D

Wiho, äntligen är dagen här då man får paket och massa gratulationer :) Känner mig ganska populär vilket alltid är trevligt men nu tror jag att det börjar lugna ner sig!
Min present från älsklingen är en huvudmassage grejj som jag får rysningar av för att den är såååååå skön!


In action!


Soooo nice!!

Nåja, jag hoppas på en fortsatt trevlig dag och sen får vi väl se vad man hittar på i övrigt... Borde väl plugga lite men det drar jag mig för.. Sen borde jag diska oxå men det är ju ssååå jobbigt när jag får diska allt och hela tiden, jobbigt med en brännskadad pojkvän som inte får diska :S Bläää!!

Imorgon blir det förmodligen tårtbak och tvättning inför fredagens fikastund och lördagens party :) Wihooo!!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0