Jobb sökes!

Hej hopp, fick just ett mail från stället jag arbetade på förra året att jag inte får jobb där iår för att jag inte lärt mig deras kassasystem och för att min skola är så dum som låter oss trädgårdsmänniskor ta examen i maj.. Vår säsong börjar mycket tidigare och det tycker jag att skolan borde tänka på!! Gaah!

Detta blir en dag av irritation och hat, jag måste verkligen hitta ett jobb till sommaren! Annars kommer jag att sitta fattig och int ekunna göra ett piss.. Någon som har ett jobb åt mig eller iaf en kontakt jag kan få så vore det toppen!
Helst ett jobb som inriktar sig mot växter men jag tar emot nästan vad som helst! Hjäääääälp!!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0