Lill födelsedag!

Det blev goda bullar igår, dock lite torra men det har sin förklaring då jag int ehade tillräckligt med vanligt mjöl utan tillsatte rågmjöl som tydligen gör degen betydligt torrare! Menmen det blev bullar iaf och det blev en semla för min del som smakade underbart gott!

Idag har mamma och Ulf varit här och käkat, alltid lika trevligt!! Vi åt lunch tillsammans och sen färgade mamma mitt hår, är mycket snygg i min nya hårfärg. Efter håret blev det att fika semlor innan de skull eåke tillbaka till Västerås. Fick lite presenter inför födelsedagen oxå så nu är man några hundralappar rikare, en bukett rikare, en martini rikare och några vaser rikare. Sen att allt inte är presenter det skiter jag i för jag fick det tillsammans med presenterna så det blev måååånga paket :D

Nu sitter jag och pluggar, elle rint ejust i denna stund som jag skriver men innan och efter :P Var nyss och hämtade ett glas vin som mamma köpte på vägen hit då en liten (dricka gott och spela rockband) kväll var inplanerad. Dock har det inte blivit så mycket av det så jag får njuta av mitt vin och min dator och skriva på om den älskade botaniska trädgården som förmodligen har den mest komplicerade historian avalla.... Jag håller på att dö när jag efter 2 veckor inser att jag förstått hela historian fel :S menmen det var lätt fixat och nu är jag på rätt väg igen. Hoppas dock int ejag hittar nåt annat jag fattat fel på!!

Puss på er söta läsare!! Hoppas ni får en underbar lördagskväll och att ni slipper plugga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0