Pressad!

Så här ligger det till, jag börjar känna stressen inför att bli klar med mina arbeten men jobbar på så gott jag kan. Just nu sitter jag och läser en bok om Linnes trädgårdar där det står en hel del om Botaniska trädgården i Uppsala, dock vet man inte vart i boken man ska läsa för att hitta det viktiga så jag får helt enkelt läsa i stort sätt hela boken :S Jag som älskar att läsa.... NOT! Jag börjar känna att jag kan skriva endel nu men det fattas väldigt mycket då jags ka skriva om designen och inte hela historian..
Tur att jag ska till Botaniska på måndag och intervjua dem, då tror jag att jag kommer få ganska vettig information! Dock ska jag komma på frågor för hela dagen, på förmiddagen ska jag träffa två eller tre personer och sen ska jag träffa en person efter lunch. Hur ska jag komma på så många frågor?? :O Menmmen det löser sig nog!
Idag har jag i stort sätt bara läst och lagat mat, just ja jag städade lite oxå men det var mer av irritation på en viss person.. Nu är irritatíonen över så nu behöver jag inte städa längre ;) Dock har jag tröttnat på att läsa så jag funderar på att måla lite, har mina skiss pennor med mig upp så jag snor nog några skrivarpapper av älsk så jag får vara lite kreativ :P

Ha en fortsatt trevlig kväll så får vi se om jag skriver nåt mer senare!!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0