Shopping!!

Igår var en fattig dag med noll kronor att använda.. jag satt och pluggade på förmiddagen och sen när älsklingen skulle till sjukann gick jag till universitetsbiblioteket som man kanppt kunde låna böcker på, de hade så sjukt system att jag inte pallade. Jag gick till sjukan och väntade med Jonas som skulle få handen bedömd efter brännskadan. På vägen dit passerade jag den del av Uppsalas sjukhus som jag förknippar med pappa, det var där jag och mamma gick när vi hälsade på honom! Jag gick förbi ingåången och allt och fick en tår i ögat.. Buhu!
Efter det blev det att dra in till stan och fika lite, ett supermysigt cafe!

Väl hemma blev det mer plugg och jag diskade på kvällen.

Idag gick jag upp tidigt och pluggade ett tag, käkade lunch och pluggade lite till! Vid 18 kom grannen upp och skjutsade oss till Ica maxi, vi har garanterat de bästa grannarna man kan ha! Det blev att storhandla, 1700kr gick upp i rök från Jonas konto och jag kände mig själv fattig när jag såg vår kundvagn! Dessutom så köptes det en diskmaskin tidigare idag så snart (när vi får den) blir det inget mmer diska för hand :D Wihoooo!

Nu blir det att plugga lite till innan läggdags!!
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: stinis

åh tjiho för diskmaskin, det kommer ni inte ångra. Man kan inte leva utan det sen haha. Woken blev nice, till och med så jag kan tänka mig att äta det igen hihi :)

WEHO NU ÄR DET HELG! ;)



puss

2010-02-26 @ 14:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0