Varför just nu?!?

De senaste dagarna har varit mer än händelserika, skrev att jag var skjuuukt irriterad för några dagar sen och jag kommer inte gå in på det mer men det har väl lagt sig lit enu iaf!

Helgen har varit katastrof kan jag säga, lördagen spenderades irriterad och ont i magen hemma och slutade på akuten. Vi skulle ha en mysig hemma kväll med film och popcorn och inte micropopcorn utan sånna man gör i en maskin. Självklart var det olja på handtagen så han brände sig och tappade apparaten som han sen tog emot med handen för att rädda den.. Tänk er att få en stekplatta på handen som dessutom hade het olja i sig.. Efter att ha pratat med diverse sjukhus människor åkte vi till akuten och där fick vi veta att det var en 3:e gradens brännskada så sen dess har älsklingen fått gå med bandage..

Söndagen var stressig fast jag fick ingenting gjort, vi åkte till IKEA med grannarna och köpte en toasits då någon har pajjat våran... Hmm undrar vem ;) Det blev lite annat oxå som vanligt när man är på IKEA. På kvällen bjöd vi äver grannarna, en mer än till IKEA och kollade på tv och käkade paj. Trevligt men när man är trött och har ont i magen känner man sig inte så rolig..

Dagen har spenderats på Botaniska trädgården där jag intervjuat typ hela dagen.. Det var roligt och lärorikt men jag skulle kunna sova nu!

Ses!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0